tirsdag 13. oktober 2009

Mamma, kan du sy et hundebein til Moomi? Han er så sulten...

Jeg hadde ikke engang rukket å sparke av meg skoene etter endt skoledag, før spørsmålet kom fra eldstemann. Han har en kosehund, som han har døpt Moomi, og det var altså denne lille tøyklumpen som var utsultet. Far i huset var allerede i gang med middagen, så maset fortsatte: "Han er så sulten, stakkar. Kan du sy et?" Jeg prøvde å snakke meg unna det ved å si at det er ikke bare å knipse, så hadde vi et tøybein, hvorpå Snuppen svarte "Du skal ikke knipse, du skal sy! Har du det vi trenger?" Hehe, ja hvorfor kunne jeg ikke bare sy et. Så sagt så gjort. Fant en snei av et gammelt hvitt fleecepledd, la det dobbelt, tegnet på et kjøttbein og sydde rundt. Etter det var vrengt stappet jeg det løst med litt vatt jeg hadde liggende. Tettet åpningen og både tøyhunden og guttungen loggret med svansen ;) Hehe

2 kommentarer:

Eva Mari sa...

Kommenterte inne i Sykroken også, men tenkte du hadde større bilde "hjemme"... ;)

Teksten enda morsommere i uthevet skrift!! LOL

Herlig pjokk, søt hund, veldig flott bein - og kjempesnill mamma!

Klem fra meg :D

Floppetiflopp sa...

Tusen takk, søte du :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails