onsdag 2. september 2009

Jeg har passert 5000 besøkende på bloggen min - på tide med en konkurranse!

Hurra!
Jeg har passert 5000 treff på bloggen min, og dette må feires.

Alt du må gjøre for å være med i konkurransen er å legge igjen en kommentar i denne bloggen. Linker du i tillegg til denne kommentaren i bloggen din får du en ekstra vinnersjanse. (Lån gjerne bilde).

Vinneren trekkes 1. november og vinner en "dagis a'la Floppetiflopp" og en "lyslykt a'la Floppetiflopp" (vinneren blir da nødt å sende meg et bilde på mail av ønsket motiv).




38 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Grattis med mange besøkere!!Så gøy.Jeg vil gjerne vinne ja;)

Marit sa...

Gratulerer med passerte 5000 :o) Kjempe morsomt
Jeg vil også gjerne vinne ;o)

Rødtopp sa...

Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din :). jeg vil også gjerne vinne!

Prinsesse Mari sa...

Gratulerer med 5000 treff! Jeg trekker gjerne ett lodd! ;)

Litefrø sa...

gratulerer med passerte 5000! Veldig flott blogg du har!

Anita sa...

Gratulerer med mange treff! Jeg vil gjerne vinne!

Celie sa...

Gratulerer med 5000 besøkende!! Kjempeflotte gevinster har du også, så ja, jeg vil også vinne. Skal skrive et innlegg i bloggen min om konkurransen din også.
Her er mitt "spread the word" innlegg: http://www.celies.net/blogg/?p=670

hverdags-mamma sa...

Grattis med mange besøkende!


Jeg vil gjerne være med i trekningen, og linker i bloggen min i tillegg...

Anonym sa...

Gratulerer med 5000 bersøkende i bloggen din:) Skal prøve å legge inn link til siden din i bloggen min...

http://jeasminscreativeblog.blogspot.com

Hilsen Iris.

Gulltann og Pus sa...

Ikke rart du har så mange besøkende du som lager så mye fint!! Jeg linker deg i min blogg også:-)

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med på konkurransen! Du lager mye fint! Selv har jeg ingen blogg.

Hilsen Karen
karen_angelo_rath@hotmail.com

Litefrø sa...

DA har jeg også spredt ordet!

http://litefro.blogspot.com/2009/09/konkuranse-hos-flppetiflopp.html

Maja sa...

Jeg vil også gjerne vinne :D

Vibeke sa...

Mye fint i bloggen din! Kunne også tenkt meg å vinne :)

Lykke sa...

Gratulerer med 5000 besøkende! Er så gøy når man får respons fra andre :)

Hufsa 56 sa...

Gratulere med så mange besøkende...Ja,så har æ og vært å tittet,mye fint har du:))) Skulle ønske æ vant,men bruke ikkje å være så heldig ,så gratulere te den som bli trekt ut :)))

Kobra sa...

Gratulerer med 5000 besøkende!! :D Vil gjerne vinne ja ;)

marie sa...

Grattis med jubileum!

Anonym sa...

Så fine ting du lager! (jeg vinner gjenre :D)

Maja sa...

Jeg vil gjerne vinne. :D

Kristoffa sa...

Gratulerer med kjempebra besøk i bloggen din! Jeg vil veldig gjerne være med på treningen av den fine gevinsten du har laget!

Eva Mari sa...

Grattis med alle gjestene, - er jo ekstra koselig med kommentarer, da! :D

Håper, håper, håper - men uansett hvem som vinner veske eller nyyydelig lyslykt: vel unnet!!
( Heldiggrisene.. )

Klem fra Eva Mari :)

Anonym sa...

Hei
Jeg vil gjerne være med i trekningen - premien er rålekker!
Gratulerer med mange treff:-)
Marit(13213@adsl.no)

astrid sa...

Takk for fin blogg - og for en flott premie du lodder ut.

Jeg deltar gjerne, og håper på å vinne :-)

Mvh
astrid.d@gmail.com

SiriR sa...

Grattis med alle besøkene!
Jeg vil gjerne være med og konkurrere!

Jeg har også konkurranse på min blogg, ta en titt om du vil:)

Åse sa...

Gratulerer med så mange bloggbesøk!

Marit sa...

Gratulerer med masse besøk på bloggen din:) Jeg er gjerne med på konkurransen og legger samtidig en link i min blogg.

Ha en super uke:)

Anonym sa...

så fin blogg,gratulerer med så mange treff;-)
jeg vil veldig gjerne vinn en lyslukt,så vakker!

mvh jeanette
jeanbrus@online.no

LilleLeo sa...

Jeg vil veldig gjerne være med og har laget innlegg med link hos meg. www.lilleleo.no

krajamaria sa...

Grattis! Vilken jättefin ljuslyckta! jag håller tummarna för att jag får vinna den!!

Gurimalla! sa...

Gratulerer med jubileet!

Frk.Badegakk sa...

Gratulerer med jubileet! Så gøy å vite at man har mange besøkende på bloggen sin! Motiverende det!

Fio sa...

Trodde da virkelig at jeg hadde kommentert i denne bloggen.

Gratulerer så masse med 5000 treff iallefall!!!

rule sa...

Gratulerer med masse besøk!!!

Moro med trekninger:-)

Hilsen Ruth

rulek@online.no

Monica sa...

Jaaaa. selvfølgelig vil jeg være med i konkuransen. Digger bare de lyslyktene dine!

Kathrine H sa...

Kjempeflotte premier, så jeg blir mer enn gjerne med i trekningen.
Tar 2 lodd da jeg også har linket til dette innlegget på min blogg. :o)

marit sa...

Guri malla å flott!
Jeg er gjerne med i trekningen! Ligger en link i bloggen min!

文章 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails