torsdag 19. februar 2009

Har jeg tatt meg vann over hodet?

Eldstemann skal ha karneval i barnehagen i morgen og ytret straks ønske om å være Kaptein Sabeltann. Jeg vet at det ofte blir MANGE små Sabeltanner på slike dager, og i tillegg koster jo det kostymet flesk. Etter en liten runde på Stoff & Stil sine nettsider fant jeg denne søte, lille dragen:


Jeg bestilte straks stoff og mønster og gledet meg til å sette gang. Pakken kom på tirsdag, så jeg hadde knappe 2 1/2 dag på meg til å sy den. Så nå sitter jeg her ferdig med halen, kammen, vingene og hetta. Er bare selve dressen igjen. Er spent på hvordan den blir siden jeg hadde fått tilsendt mønster i str 1 år og ikke 3-4 år som jeg skulle ha. Så i tilegg har mine små grå fått trent seg i forstørring av mønster.

Nå skal poden hentes i bhg slik at jeg kan måle skissen min å se om den blir passe. Kanskje jeg får lagt ut bilder i kveld...i hvert fall i morgen. Ønske meg lykke til videre!!! (Jeg tror jeg trenger det)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails