torsdag 19. februar 2009

Drage kostymet endelig ferdig!!! *oppdatert med actionbilder*

Endelig ble jeg ferdig. Hadde jeg visst det var så mye arbeid hadde jeg aldri startet. I dette kostymet ligger det både blod, svette, tårer og en GOD del banneord (!). Men med tanke på at det er første gang må jeg si at jeg er fornøyd. Guttungen blir i hvert fall fornøyd...det er jeg sikker på. Den ble kanskje litt bred, men det kan løses evt med en strikk i livet, men et kostyme er et kostyme. Man kan være litt rundt i kantene da (på flere måter). Håper ingen studere sømmene så veldig nøye. Hihi...


8 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Kanonstilig!!Har veldig lyst å lage til Annika neste år...men det var stress altså-da må jeg nok revurdere....er ikke sååå flink med mønster gitt..

Floppetiflopp sa...

Tusen takk! Var litt pes ja, men det skal sies at det er første gang jeg syr etter mønster...i hvert fall sånne store ting. Men får jeg til får sikkert du det til :)

kaatjeplaatje sa...

den blei kjempe fin!!!
haaper at han har hadd en kjempe koselig dag!
tante kaatje

Villblomsten sa...

Den ble kjempeflott ! :-)
men tenker nok at det var litt pes underveis ja .. :-)

Ha en fin helg :-)

Ugla sa...

Kult kostyme :-) Ha ei fin helg.

Anonym sa...

E måtte no ta me en sniktitt her inne;D kjempe fin blogg-flink du e=)

sibbeth sa...

så kul!
skikkelig ordentlig kostyme det der =O)

Frk.Badegakk sa...

Det var en herlig liten drage! Utrolig flink du er!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails