fredag 16. april 2010

Luer i ribb og isoli

For en stund siden fant jeg denne tutorialen. Nå har jeg endelig fått prøvd den ut i ulike materialer. Sydde første en prøvelue i jersey-stoff, men fant ut at det stoffet ikke var særlig egnet. Det var vanskelig og lue ble ikke særlig fin heller. Den så mest ut som ei badehette...hehe

Lua passer, men der var helt klart forbedringspotensiale...

Denne turkise lue er sydd i stretch ribb fra Stoff & Stil. Jeg kjøpte stoffet for lenge siden og brukte det på noen bukser. Siden har det bare blitt liggende i påvente av å finne et velegnet prosjekt.

Denne grønne lue forlenget jeg litt, for å kunne variere med oppbrett. Den er sydd i isoli fra Stoff & Stil. Dette stoffet er litt tykkere og stødigere enn ribb'en.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Så mye fint du lager! Kjempefin blogg som jeg besøker igjen :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails