tirsdag 7. juli 2009

Overall "Finn Folkevogn"

Jeg syns det er utrolig gøy å sy disse buksene og variere de i farger og applikasjoner. I tillegg sitter de godt på småknøttet også.

Denne er sydd i lime babycord fra Stoff & Stil. Applikasjonen er i brun cord fra Ellos (en rest jeg hadde liggende). Applikasjonen er inspirert av folkevogna fra Biler-filmen; "Fillmore" eller "Finn Folkevogn" som han heter på norsk. Jeg angret på applikasjonen i det jeg skulle til å applikere den på, for det ble utrolig mange små og knøtete detaljer...så den ble seendes ut deretter, men men... Syns den ble søt jeg...i hvert fall på avstand.

4 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Tipper den applikasjonen var endel arbeid ja:D Den ble utrolig søt da så vel verdt strevet.

Floppetiflopp sa...

Tusen takk, Heilt spesiell. Syns den ble søt selv. Kan i hvert fall si at den definitivt ikke ser butikkkjøpt ut :) hehehe

Lykke sa...

Knall flott!! Jeg er veødig svak for folkevogner jeg da :) Har en 74-modell stående i garasjen :)

Frk.Badegakk sa...

ÅH! DEN var kul den!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails